Mil efter mil

Förra helgen var jag i Raja och hade det jättebra med mamma och Thommy, Mattias och Sofie (och Troll så klart). Vi hade fint väder även om det var kallt på morgnarna och var ute mycket. En dröm för Troll som fick springa lös flera timmar varje dag.
 
På fredagen var jag och Mattias upp till Borga och slog två flugor i en smäll. Vi kollade skidspåren och hann umgås lite. Önskade så att de bodde närmare! Det var kallt och dåligt glid så vi nöjde oss med 5 km innan vi åkte hem igen.
Enda kortet jag tog med kameran i Borgafjäll innan batteriet tog slut (typiskt mig!)
 
 
Mycket lek och bus när den här killen är i farten.
 
Vädret <3
 
Fina killen
 
Det har bllvit mycket skidåkning senaste sju dagarna, 4,5 mil närmare bestämt. Men det gäller att passa på så länge vårvintern håller i sig. Kan inte riktigt förstå att det är tre veckor till påsk! 
 
Från lördagens skidtur där jag åkte på sjön i Rajastrand helt ensam. Lämnade Troll hemma eftersom han hade sprungit lös hela dagen.
 
Nu väntar jobb snart till 21, blev ett passbyte då verksamheten krävde det.
Ha en fin torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0