Godmorgon 💕

Jag Ă€lskar helgmorgnar, att fĂ„ vakna av sig sjĂ€lv och inte behöva stressa ivĂ€g. 

Ibland att fĂ„ ta pĂ„ sig trĂ€ningsklĂ€derna och börja dagen i löp- eller skidspĂ„ret med hunden. Frukosten Ă€r som allra godast sen, och man har hela dagen framför sig. SĂ„ startade jag och troll dagen igĂ„r, med 9km. Det var trögt och jag hade ingen kraft i benen, men det var lika skönt efterĂ„t Ă€ndĂ„. 

Ibland Ă€r det skönt att bara fĂ„ mysa ner sig i soffan, ta det lugnt och inte stressa ivĂ€g. Idag Ă€r en sĂ„n dag. Det Ă€r busvĂ€der ute med snö och blĂ„st som jag hoppas ger med sig under dagen. SĂ„ dĂ€rför har jag gjort upp en eld, kokat kaffe och myst ner mig i soffan i vĂ€ntan pĂ„ att sambon ska vakna. 
ïżŒ

Vi har en lite lĂ€ngre helg i klimpfjĂ€ll, jag och mina grabbar. IgĂ„r var jag och Victor ute och jagade ripa. Det var en fin dag, lite blĂ„sigt men det blev riktigt hĂ€rligt nĂ€r solen tittade fram. Tre ripor sĂ„g vi men de hade mer tur Ă€n oss den hĂ€r gĂ„ngen. 

Idag Àr tanken att vi ska ta en tur pÄ skotern och basta lite. Kan nog behövas om vÀdret inte ger med sig.

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Ser vÀldigt hÀrligt ut. Njut av de bilder ni har ifrÄn helgen. Kram

2016-02-23 @ 20:24:06

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0