Fredag - träna, städa och soffläge

Äntligen fredag! Har jobbat idag och haft lite möten och sånt. Tränade ett pass i gymmet idag, efter tre dagars vila. Har haft ont i halsen och lite feberfrossa senaste dagarna så därav vilan. Vill verkligen inte bli sjuk! Löparsäsongen drar ju igång snart!

I alla fall så tränade jag ben, rygg och mage idag. Är ju inne på sista veckan av det här träningsupplägget och det känns faktiskt ganska skönt. Det har varit tuffare, både mentalt och för kroppen, än vad jag trodde. 

Här är dagens pass, körde ett kortare pass än i vanliga fall.

10*10 marklyft
10*10 frontsquat

3*20 fällkniv med Pilatesboll med 10st "rotationer" som avslut
3*20 Russian Twist med kast

Nu har jag hamnat i soffan efter att ha städat här hemma. Så nu står det 1-0 till mig mot dammet och gruset!


I helgen blir det nog ganska lugnt. Jag ska sova!, rida lite och röra på mig. Inget planerat och Troll ska få lite uppmärksamhet efter att ha hamnat längre ner på prioritetslistan senaste två dagarna.

Ha en fin fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0