Fredagsmys på mitt vis

Fredagskänslan har inte riktigt infunnit sig då jag hela veckan tänkt att jag ska jobba helg. Skönt då att få vara ledig!

Mitt "fredagsmys" har därför sett ut då här:
* En kortare löptur på lunchen där jag fick kämpa mot stormen. Sand i munnen trots baklänges jogg när det blåste som värst (bjöd en bilist på ett gott skratt här). Blev trots detta 4 km på 21 minuter! Farten tar sig!

* 45 minuters övertid (mest bara på grund av mitt kontrollbehov).

* Stalltjänstgöring, mockade åt grabbarna och motionerade Skots.

* Sen middag - favorit, kycklinggryta med mangocurry och blomkål till!

* 4,6 km kvällspromenad med Rajja.

* Tända ljus och en god (nyttig) mugcake med kesella framför senare halvan av lets Dance.



Nu: väntar sängen och sovmorgon!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0