Dagens..

.. Instruktör




I mitt nya favoritlinne från Kari traa.
Core och Coregympa stod på schemat idag.

.. Lunchpass
Blev på löpbandet, trappintervaller.
Totalt 5.6 km på 30 min.


.. Ridpass

På Skots, som gick så fint efter att ha förstått att han inte skulle få hoppa de hinder som stod uppställda i ridhuset.



.. Stress

Fick reda på att uppgiften jag trodde skulle lämnas in på fredag skulle vara inne tidigt idag. Gjorde därför klart den så fort jag kom hem från jobb och stall å skickade in. Även en mindre om ett frukosttips skickade jag in.



En av mina favoritfrukostar: Havregrynsgröt gjord på fiberhavregryn toppad med ett halvt tärnat äpple och kanel med äggmacka av surdegshårdbröd plus ett glad vatten och kaffe.

.. Söta

Mina små bärmuffins jag gjorde ikväll. Inget socker (sötad med banan och bär), inget smör eller vetemjöl (använde mandel- och kokosmjöl). Supergoda blev de!

.. laddning


Vatten! Har försökt komma ihåg att dricka mycket vatten idag och fortsätter imorgon fm. Detta för att det nog blir mycket vätskeförluster imorgon när varmbadet drar igång och jag ska vara i simhallen ca 6 timmar varar hålla i två vattengymper.

Nu väntar sängen inför en rolig dag imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0