Ett fint idrottsminne

Första gången jag klarade av att springa runt sjön, någon av alla de gånger jag fått träna med lillebror och passet gick så där superdupermegabra eller ett bra dressyrpass på hästen?

Det finns så många att välja på, så många fina minnen där rörelseglädje, motion och en känsla av att vara oövervinnerlig funnits.

Sankt Olavsloppet tror jag ändå står högst upp på listan.Där jag under fyra dagar bevisade för mig själv att jag kan mer än jag tror, hejade på och imponerades av andra löpare. Bland det bästa tror jag ändå var att jag fick träffa och lära känna så underbara människor, alla med ett gemensamt intresse och mål. Så roligt vi hade tillsammans! 

 Inlägg om den sista dagen, finalen kommer senare idag!

Veckans rubriker

1. Min idrottsbakgrund

2. I mina öron när jag tränar

3. Ett fint idrottsminne

4. I min träningsväska

5. Favoritmuskel

6. Mål med träningen

7. Favoritövning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0