Morgonlöpning

Är i Skellefteå i veckan och försöker härifrån rodda med häst och veterinär. Detta eftersom Skots förra veckan fick en knöl ovanför knät på höger fram. Först i fredags visade han häkta.

Ska idag först ringa till Stallet för att höra om han har feber och har han det måste jag få någon son far till avaträsk eller kanske åka hem för att fara in med han akut och har inte det så ska jag ringa till Timrå för att åka dit så fort de har tid. Tur att jag har så mycket hjälp där hemma så att jag ändå kunde åka dit.

Igår var en väldigt lång dag med babysim instruktörskurs 8-18 och idag väntar en lika lång dag. Igår gick jag direkt ner på gymmet efter och tränade. Imorse laddade jag upp med en 25 min joggingtur. Det var lite för dåligt underlag, isigt och hårt som det är här, för en längre runda med snabbare tempo. Men det var ändå skönt att få frisk luft och röra lite på sig innan man ska sitta hela dagen.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0