En bra start på dagen med våfflor till frukost

Tog sovmorgon till klockan 8 imorse, välbehövligt för både kropp och knopp!
Jag och Rajja tog en promenad och därefter en god, lång frukost!
 
 
Tog fram mormors gamla våffeljärn och gräddade lite våfflor till frukost.
Recept? Hittat här!
 
2 ägg
1 dl vispgrädde
1 dl mandelmjöl
1 tsk bakpulver
0,5 msk fiberhusk
vaniljpuver (ca 0,5-1 tsk) --> skippade detta då jag inte hade något hemma!
lite salt
 
Blanda ingredienserna, låt stå en stund och grädda sedan!
 
Serverade mina med hallon, mango och kesella + en stor kopp kaffe! Smaskens!
 
 
Ska nu plugga lite anatomi innan jag och Rajja tar sparken ner till Krokvägen för att skotta lite innan träning och jobb 13-21.
Tabataintervaller och ben/rumpa står på schemat!
 
Ha en mysig torsdag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Ser gott ut och hörs väldigt nyttigt också!

2014-02-13 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0