Håller huvudet ovanför ytan

Två hektiska dagar på jobbet med övertid och lite mera övertid.

Idag höll jag min första egna simlektion själv, har egentligen ca 35 timmar praktik kvar men så kan det gå. Utmaningen här är att få barnen att lyssna och inte sväva iväg. Plus att göra det roligt och varierande men ändå att ha en röd tråd.

Dagens 10 timmars jobb har inneburit början till en utveckling, att utöka gymlokalerna. Fler nivåer och träningsmöjligheter skapas. Så kul.

Just nu: ganska mossig i huvudet så bäst att släcka lampan.

Jobb imorgon 7.30-17.30 och sen ska jag rida lektion (har gjort ett byte så a-b tömlongerar min fruktansvärt sura och ömskinnade häst pga pälsfällning och jag rider Samson -spännande).




Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0