Bra start med bananplättar och benträning

Det blev en oplanerad ledig lördag då vi egentligen skulle ha haft styrelseträff hela dagen men som jag igår fick höra ställts in.
Funderade på att fara och jaga men jag orkade inte köra fram och tillbaka för en dags jakt så jag stannade hemma. 
 
Sovmorgonen blev inte så lång men detta gav mig bara mer tid för att njuta av frukosten. 
Vet inte hur länge sen det var jag bara satt ner och hann njuta av frukosten och inte behöva stressa iväg.
 
 
Plättar gjorda på havregryn, banan, ägg, solrosfrön och lite kakao smakade därför mer än gott till frukost.
Serverades med hallon och kesella (50/50 naturell och vanilj) + en stor kopp kaffe.
 
 
Några timmar senare blev det ett pass på gymmet: ben, hela ryggen och axlar gicks igenom. 
En trappa upp fortsatte jag sedan med några timmar jobb för att göra bort lite pappersarbete så att inte allt är kvar till måndagen.
 
Därefter stallet och en kortare ridtur ut i skogen med höstvindar som blåste lite kallt.
Men den lite lätt snöiga backen och färgerna i skogen gjorde turen härlig i alla fall.
 
Efter stallet bjöds det på middag hos Martin och Petra, hemmagjord pizza.
Gott, roligt och mysigt. Passade på att träna massage på Martin, självklart även en massa mys och lek med Albin.
 
Nu, efter lite fruktsallad, väntar snart sängen. 
 
Stalljour imorgon och sen blir det nog träning av bröst, biceps och mage plus lite mer jobb.
 
Ha en härligt söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0