Vecka 2 #plankan2013

Förra veckans 20 minuter av planka innehöll tabatintervaller med sidoplanka, vanlig planka och en massa olika plankor på core instruktörsutbildningen.
 
 
30 minuter ska samlas den här veckan och jag har kommit upp i tolv minuter. 
6 minuters planka igår, tre med armarna på pilatesboll och tre i höstens core där en låt bara är olika plankor.
Idag har jag kört låten en gång till när jag körde igenom passet här hemma och innan gjorde jag fyra minuter på gymmet där jag körde hantelrodd i planka (biceps och baksida axlar/övre rygg stod på schemat).
Bildkälla
 
Imorgon ska det bakas tårta för fulla muggar inför Mattias student på fredag.
Är ju ledig som många andra så även ett spinningpass, promenader med Rajja, stallet och middag med 2 x bröder  med familj/flickvän väntar i lajksjö.
 
Skulle ha städat också..
 
Tidsoptimist? Ja visst!
 
Sen är det studentfirande på fredag nere i Torpshammar/Vattjom och på lördag åker vi hem igen.
 
Söndag var det visst utlovat potatissättning och en massa annat göra i Rajastrand, ni är så välkomna att följa med!
 
Dessutom kommer lillebror hem och är hemma flera veckor i sommar!!
(Vilket betyder träningskompis!)
 
Bäst att sova och låta kroppen vila och ladda upp sig inför kommande dagar.
 
submitted by pearlsandpoets
Bildkälla
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0