Yoghurt, kesella, banan och blodapelsin

 
Fick en ledig förmiddag idag då killen jag jobbar med stannade hemma idag och jag passade på att ta ut lite övertid.
For därför och tränade direkt på morgonen så att jag kan få bort lite skoluppgifter innan jobb klockan tre.
Efter ett hårt pass blandade jag därför ihop turkisk yoghurt och kesella vanilj för en bra återhämtning.
Tillsatte dessutom en banan och en så otroligt god blodapelsin.
Till det en kopp kaffe!
Känns som rena vardaglsyxen, så otroligt gott!
 
Nu har jag landat med rumpan i soffan för att skriva alla de olika uppgifterna.
Detta val av arbetsrum motiverar jag med den värmande elden jag gjort upp som sprakar så härligt.
Nej, nu väntar innehållsanalysen.
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0