Utvärdering och nästa veckas planering

Jag har haft en riktigt bra vecka den här veckan som gått. 
Speciellt har jag hunnit med så mycket (dock inte det jag borde, men ändå).
Det har blivit en hel del ridning, jag har sprungit två gånger - en ute och en på löpband, hunnit med veckans alla 4 träningspass och simmat två gånger.
Särskilt glad är jag för att jag kommit mig upp klockan sex varje morgon (förutom måndagen då jag vaknade 7.20) för att hinna med en 4km morgonpromenad med hunden.
Innan jul var det knappt att jag tog mig upp för att gå 20 min.  
 
Bild från veckans uteritt
 
Nästa vecka är inte jätterolig då jag verkligen måste hinna med att göra skolarbetet klart och jobbar en långvecka. 
Arbetsschemat ser då ut såhär (alla förmiddagar jobbar jag på skolan):
 
Måndag: 07.45 - 12.15
Mocka och ta in privata hästarna
 
Tisdag: 07.45 - 12.15
            Hålla årets första ridlektioner
 
Onsdag: 07.45 - 12.15, 16.00 - 21.00 på MB
 
Torsdag: 07.45 - 21.00 både på skolan och MB
 
Fredag: 07.45 - 12.15, 15.00 - 21.00 på MB
 
Lördag: 11.00 - 19.00 på MB
 
Söndag: Ledig! Ska ägna dagen åt studier..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0