Efter två veckors mer ledighet - Vecka 2

Då drar det igång igen.
Känns skönt att börja med den lugnare veckan på mitt schema med tre kortare dagar och ledig helg. 
Med andra ord blir det mycket häst i veckan, speciellt då inte ridskolan kört igång igen och jag kan ägna nästan all tid i stallet åt min egen häst.
 
 
Idag kör jag igång med träningen igen efter två veckors uppehåll, varav en tack vare förkylning.
Så jag hoppas att kroppen är laddad med energi och det går lekande lätt inne i gymmet (det är inställningen som räknas!).
Jag skriver  inte ut nån planering för det, har förstått att det kanske inte är så intressant för er att veta.
Men jag vet att det i alla fall är en som vill ha lite koll på hur jag jobbar och andra åtaganden, så här kommer min arbetsvecka!
 
Måndag: Jobb på skolan 7.45 - 12.15
Ska mocka åt de privata hästarna.
 
Tisdag: Jobb på skolan 7.45 - 12.15
Ska mocka åt de privata hästarna.
 
Onsdag: Jobb på skolan 7.45 - 12.15
              Därefter MB 16.00 - 21.00
 
Torsdag: Jobb på skolan 7.45 - 12.15
               Därefter MB 13.00 - 21.00
 
Fredag: Jobb på skolan 7.45 - 12.15
 
Ledig helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0