Vecka med löpförbud

Förra veckan blev lite av en vilovecka då torsdag-fredag mest bara blev antingen helt vila eller promenade och ridning.
Detta berodde på konferensen som var och att jag inte mådde så bra på lördagen och hade stalljour på söndagen.
Så blir det ibland, till veckan däremot blir det en tung vecka på styrketräningsfronten med både mindre set och repetitioner så att jag kan lägga på mer vikt.
På löpfronten däremot har jag satt ett förbud då mina vader behöver vila och få läka.
Jag har sprungit ute mycket och längre sträckor vilket har fått mina vader att protestera med att vara tunga och stumma.
Därför blir det en promenadvecka med mycket stretching så att jag kan passa på att springa i Skåne nästa vecka.
 
Därför ser min vecka ut så här:
 
Måndag: Jobb på skolan f.m.
             Core
             Lång promenad/längdåkning
             Rida markarbete med Skots.
 
Tisdag: Jobb på skolan f.m.
           Styrketräning
           Dressyrridning på Skots
 
Onsdag: Jobb på skolan f.m. och MB 16.00 - 21.00
             Spinning
             Uteritt
 
Instagrambild från förra onsdagens uteritt!
 
Torsdag: Jobba f.m. på skolan och MB 13.00 - 21.00
             Styrketräna
             
Fredag: Ledig då det är begravning för farmor
             
Lördag: Rida Skots innan jag börjar jobba.
            Jobb på MB 11.00 - 18.00
            Styrketräna sista passet innan..
 
Söndag: Flyga till Skåne 8.20 som snälla Thommy ska skjutsa mig till.
             (Förstår inte varför allt ska ligga så ocentralt att det inte går några bussar i nån ordning?) 
 
Ska ner och träffa mina busgrabbar som inte alltid är så här lugna.

Kommentarer
Postat av: Pappa plast

Nu få du int vara utä å kut sä du kut i villa e dennen nere i skåne.

2013-02-27 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0