Upplägg för vecka 8

I veckan händer något spännande!
Jag ska på min första konferens torsdag och fredag i Holmsund.
Svenska badmästarförbundets norrlandskonferens handlar om värdskap, utveckling och service där 7 olika föreläsningar handlar om bl.a. temperatur och fukt i simhall, utveckling från traditionell simhall till modern friskvårdsanläggning, simundervisning: förenklad och snabb inlärning m.m.
 
 
Klockan nio på torsdagmorgon börjar det och klockan ett på fredag är det lunch och sen far vi hemöver. 
Jag och en arbetskollega far och det ska bli så spännande, hoppas på många nya idéer!
 
Dessutom kommer Daniel, Julia och Milton till helgen så fredagkväll och lördag innan de far ska jag mysa så mycket som möjligt!
 
Annars ser min vecka ut så här:
 
Måndag: Jobb 7.45 - 12.15 skolan
              Gå på core 12.30
              Styrketräna 
              Rida för A-B 19.30
 
Tisdag: Jobb 7.45 - 12.15 skolan
             Springa och styrketräna
             Tömlongera Skots
             Hålla ridlektioner
 
Onsdag: 7.45 - 12.15 skolan (men får förhoppningsvis ta rast så jag får sluta tidigare)
              Spinna 12.10
              Rida ut 
              16.00 - 21.00 MB
 
Torsdag: Konferens
 
Fredag: Konferens
 
Lördag: Ledig!
             Springa/åka längdskidor
             Styrketräna
             Rida Skots
 
Söndag: Ledig!
              Springa/åka längdskidor
              Rida Skots
              Bära balplast ute på stallet
              Styrketräna
 
Härlig vecka! Måste också skriva klart pedagogik-uppgifterna.. Inlämning på söndag.
Ja men det hinns väl alltid med där i luckorna (energin måste alltså vara tillbaka!)
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Ja då jävlar ska det mysas :)

Svar: Absolut!
Linnea

2013-02-18 @ 08:13:37
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0