Planera mera!

Jag älskar att skriva listor, planera mina veckor och lektioner så att man kan pricka av allt eftersom.
Just nu har jag suttit och tittat på hur kommande vecka ser ut för mig, Rajja och Skots.
Rajja har ju sina dagliga morgonpromenader men utöver det vill jag hinna springa och åka skidor med henne, eller bara ta en längre promenad.
För Skots har jag tänkt igenom ordentligt hur det kommer att se ut i veckan eftersom Lena kommer till helgen vilket innebär två tuffare pass.  
Annars är det en lugnare vecka på jobbfronten men desto mer på hästfronten för mig. Roligt!
 
Måndag: 7.45 - 12.15 Jobba, skola
              12.45 Öva inför söndagen med A-L och W.
              Träna övre rygg, mage (sida) och bröst.
              Springa med Rajja.
              19.30 Rida Skots för A-B 
 
Tisdag: Fara ner till Ånge och farmor över dan.
             Tömlongera Skots.
             Hålla ridlektioner mellan 17.30 - 20.30.
 
Onsdag: 7.45 - 12.15 Jobb på skolan
              Ut och rida Skots, lättare jobb.
              16.00 - 21.00 Jobba MB
 
Torsdag: 7.45 - 12.15 Jobb - skolan
              Utnyttja 45 min rast till att träna armar och mage.
              13.00 - 21.00 Jobba på MB
 
Fredag: 7.45 - 12.15 Jobba på skolan
             Åka skidor med Rajja.
             Rida för Lena
 
Lördag: Ledig!
             Rida för Lena
             Åka skidor eller springa med Rajja.
             Träna ben och axlar.
            
Söndag: Ledig!
              Spela på församlingshemmet med kören
              Träna armar, nedre rygg och mage.
              Ta en längre promenad med hunden.
              Rida bort lite träningsvärk och stelhet hos Skots.
 
Nu fick ni en rätt så detaljerad lista med nästan allt som är tänkt att göras. 
Tänkt!
Det blir oftast inte som det står utan lite ändringar.
Men på ett ungefär så ser min vecka ut så här.
Har ni något roligt/jobbigt/behövs göras den här veckan?
            
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0