Blicka framåt

När det känns som mest tung så ska man fokusera på det som kommer framöver och det man har att se fram emot.
Jag har två nyheter som jag inte berättat för er men som känns jättespännande och roligt!
Jag ska först och främst flytta till egen lägenhet här i vår.
I veckan var jag och skrev upp mig för att förhoppningsvis få en nyckel i handen till den 1:a april
(och det är absolut inget skämt!). 
Att jag flyttar till egen lägenhet nu beror på att jag bestämt mig för att bo kvar och inte fara och plugga på annan ort. 
Men plugga ska jag! Jag ska plugga till badmästare/verksamhetsledare i två år.
Utbidningen är en distansutbildning där jag kommer att vara borta en vecka i månaden i Skellefteå.
Känns jättekul, och speciellt efter konferensen känns det absolut rätt. 
Jag har alltid brunnit för min egen fritid och att nu utbilda mig till något där jag har en stor betydelse för andras lediga tid och att ge dem en rolig och givande fritid är så spännande! 
Mitt idékontor jobbar för fullt och jag kommer att bli den här jobbiga människa framöver som är optimistisk, entusiastisk och tjatar om saker som måste göras.
 
Visst är det underbart roligt med vatten? 
 
Tillbaka till det här att blicka framåt.
Jag ser fram emot det här som kommer att ske de närmaste 6-7 månaderna:
 
* Sportlov och en ledig vecka nere i Skåne.
* Påsk i Rajastrand
* Flytta till egen lägenhet
* Step up-kurs (förhoppningsvis, vet inte om den blir av än)
* Springa blodomloppet
* Flytta hästarna på sommarbete
* Semester i sommar där Gotland en vecka är inbokad
* Börja utbildning till hösten
 
Vad ser ni fram emot?
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har siktet inställt på när jag får veta om jag kommit in på utbildningen, och sedan såklart när (om) jag börjar till hösten! Sen ser jag fram emot att snöhelvetet ska försvinna =)

Roligt med både egen lgh och ny utbildning!

Svar: Ja ska bli skönt med vår! Håller tummarna att du kommer in på utbildningen :) Kram
Linnea

2013-02-26 @ 09:28:45
URL: http://mrsjessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0