Min helg

Tre dagars ledighet som bestått av:
 
* Fix i lägenhet! Det börjar ta sig och jag lovar att jag ska lägga upp lite bilder!
Det kommer så småningom.
Har idag också städat ur mitt gamla rum ordentligt, städat ur skåpet med hästkläder och slipat lite (alldeles för lite) på bordet.
 
* God mat, prat och underbart sällskap! Malin var här från igår till idag och vi gjorde inte så mycket. Men det behöver vi inte för vi hade det superbra i alla fall. Så mysigt att ha henne här, vara i stallet, surra och ta lite promenader.
 
* Stallet - ridit alla dagarna, hjälpt till med en lektion och haft med Malin som tagit lite kort på oss!
 
Ett smakprov
 
* Långa promenader! Hittade skoterspåret som går alldeles utanför lägenheten vilket slutade med att jag och Rajja gick en mil på morgonen igår. Jag och Malin gick där imorse och det är jättemysigt att gå i skogen. Tyvärr tror jag nog att det inte är så många dagar (mornar) kvar att göra det på.
 
* Hundmys tack vare att Rajja tar det mycket lugnare och verkar känna sig mer som hemma nu. Just nu ligger hon nedanför mina fötter och sover efter en cykeltur ifrån mamma och Thommy.
 
* Musicerande med Gaphalsarna ikväll då vi ska uppträda nästa söndag - roligt roligt!
 
Och mycket mer! Vad har ni gjort i helgen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jises, vad de va behövligt att bara vara! Jätte mysigt att komma och titta på hur du bor och äta god mat och surra:) Saknar redan vår frukost! Vi måste göra om det snart, fick ny energi!

2013-04-23 @ 09:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0