Jobb - och träningsplan för vecka 17

De senaste veckorna har lägenheten gått före träningen och helgen som var bestod bara av promenader.
Det kommer nog fortsätta att vara lite mindre träning då jag måste göra klart köksbordet, stolarna och soffan.
jobbfronten har jag en långvecka med sex dagars jobb.
En sammanställning och planering som oftast går åt pipsvängen ser ut så här:
 
Måndag: Jobb 8.00-16.00
               Har lovat att hjälpa till med de mindres lektioner imorgon då det strulat sig för ridlärarens del och sen   ska jag rida Skots för A-B.
 
Tisdag: Jobb 7.00-16.00
             Tar ut friskvård och värmer upp med snabba intervaller innan träning för armar och bröst.
             Tömlongerar Skots innan mina lektioner som jag ska hålla.
 
Onsdag: Jobb 12.00-21.00
               Rider Skots på morgonen ett pass i ridhuset.
Vilodag för mig.
 
 
Torsdag: Jobb 12.00-21.00
               Vila för Skots.
                Jag springer en sväng med Rajja.
 
Fredag: Jobb 13.00-21.00
              Rider Skots, måste träna dressyrprogram.
              Styrkepass i gymet, mage och rygg.
 
Lördag: Jobb 11.00-18.00
              Vila för Skots.
              Löppass för mig och Rajja sen ett ben och rumpa-pass för mig.
 
 
 
Söndag: Stalljour så därför blir det jobb för Skots i ridhuset.
               Vilodag för mig med en längre promenad.
               Spela med gaphalsarna.
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0