Vecka 42 - Jobb/Träning

Jag vet att det är några av er där ute som vill hålla lite koll på hur jag jobbar.
Här kommer därför en del av min veckas planering!
 
Till helgen blir det jakt, hoppas på fint väder och lite mer tur!
 
Måndag: 7.45-12.15
             Träna armar/bröst
             Rida Skots för A-B 
 
Tisdag: 7.45-12-15
           Träna mage/rygg
           Löshoppa/tömlongera Skots 
           (Håller ridlektioner på kvällen)
 
Onsdag: 7.45-12.15, 16.00-21.00
             Springa 30min + simma
             Rida Skots: Arbete i trav
 
Torsdag: 7.45-21.00 (Två olika jobb!)
              Skots: Vila
             
Fredag: 7.45-12.15
            Träna ben/axlar
            Rida Skots - träna galoppfattningar , enkla byten och samling
 
 
Det här är min "kortvecka" så därför slutar jag tidigt tre dagar och är ledig helgen!
Hur den ser ut med träning, ridning osv beror helt på hur jakten går och hur mycket energi som finns kvar.
Söndag hoppas jag i alla fall på en uteritt, antingen bara en skrittur barbacka eller lite mer fokus på kondition.
 
Har ni något speciellt i veckan? Några jobbiga måsten eller roliga saker som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0