Snöskottarfrukost

I en decimeter snö "pulsade" jag och Rajja oss fram i då vi gick vår morgonpromenad imorse.
 
Därför blir det bara att ta tag i snöskottningen nu innan jobbet.
Det snöar fortfarande och det kommer väl mer, men det blir bara tyngre att vänta.
 
Ska bara äta upp min morgongröt gjord på 1/2dl havregryn, 1/4dl vetegroddar och 1matsked vetekli, äggmackan och den obligatoriska kaffekoppen - en riktig snöskottarfrukost med andra ord!
 
 
Gröten var ett litet experiment, smakar lite mer som en bröddeg dock är det mer smak än vanlig havregrynsgröt.
Får fortsätta pröva mig fram.
 
 
Dagen bjuder annars på träning och jobb, ridning och plugg - en helt vanlig dag med andra ord.
 
En härlig tisdag önskar jag er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0