Kunskapstest och seminarium

Nu kryper jag ner i sängen och säger godnatt efter att ha gjort bort lite skolarbeten.
Har klickat i rätt svar på kunskapstest D i beteendebiologin och skrivit tre inlägg i seminariumet för vad teorier är och om samhällsvetenskapliga teoriers roll i pedagogisk forskning
 
Efter en trögstartad dag med besök på morgonen av Martin och Albin, serietittande och bakning av kaka inför morgondagens öppet hus på ridklubben så fick jag en del gjort i alla fall.
 
Fick finbesök av fasters gokille
 
Red ut på en mysig tur i ett vackert och soligt men kallt (termometern stod på -11 imorse) vinterlandskap med Maggan, åt en god söndagsmiddag med familjen och hade styrelsemöte innan jag tog tag i skolarbetet.
 
Men nu så tycker jag att jag förtjänar en dejt med John Blund, imorgon börjar en ny arbetsvecka igen.
 
Sov så gott alla där ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0