Jobb, planering och skola för vecka 43

Så var vi inne i en ny vecka som kommer med en ny planering.
Ett pass på arbetet har redan gjorts, så även träningen. 
Igår blev det 30 minuters lugnare löpning på löpbandet, 10km/h med 2 graders lutning och styrka mage/rygg.
 
 
Min vecka innehåller lite mer jobb än föregående, en helg med lite mer sömn och ett styrelsemöte. 
Så här kommer då min vecka att se ut!
 
Måndag: Jobb 7.45-12.15
             Träning: 30 min löpband plus styrka mage/rygg.
             Rida Skots för A-B.
 
Tisdag: Jobb 7.45-12.15
           Träna armar/bröst.
           Tömlongera Skots.
           Hålla lektioner på ridklubben.
 
Onsdag: Jobb 7.45-12.15, 16.00-21.00 på MB
             Rida ut, antingen barbacka eller konditionsträning.
             Springa 30min på löpbandet.
             Simträning på jobbet.
 
Torsdag: Jobb 7.45-21.00 (två olika jobb!)
               Vilodag både för mig och Skots (har dock två vattengympapass).
 
Fredag: Jobb 7.45-12.15 och 15.00-21.00
            Rida Skots, ett kortare pass med fokus på galoppen.
            Träna mage/rygg.
 
Lördag: Jobb 11.00-19.00
            Skots: Vila
            30min löpband + styrka: ben/axlar.
            
Söndag: Träna armar/bröst och simma.
             Rida lite markarbete med Skots.
             Styrelsemöte 17.00.
 
Slut på veckan! 
 
Vad har ni för roligt inplanerat i veckan?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0