It's time!

   
Nej men vad säger ni om att öppna upp bloggen igen?
Så att ni får se hur fin den har blivit tack var Malin som gjort ett jättebra jobb.
(Återigen tusen tack för hjälpen!)
 
För att det här nu ska bli så bra som möjligt och jag ska kunna hålla inspirationen uppe så hoppas jag att ni hjälper till med kommentarer!
Jag kan inte lova en konstant bloggning från min sida då jag både jobbar och pluggar samtidigt.
Plus att jag har allt det roliga på fritiden också.
Men jag gör det här främst för nära och kära som bor långt bort och som ändå vill vara nära.
 
Så klart ska jag göra mitt bästa och tycker väl ändå att nu är det dags att blåsa liv här igen.
 
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

De var bara supertoligt:) ja jag förstår vad du menar utan kommentarer tappar man fort intresset:D

Svar: Absolut, ska försöka att bli duktigare själv på att kommentera också ;P
Linnea

2012-10-09 @ 15:58:07
Postat av: Julia Persson

Hejja hejja :) Welcome back!

2012-10-13 @ 18:32:16
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Jessica

Yääääyy!!!

2012-10-13 @ 18:42:56
URL: http://mrsjessie.blogg.se
Postat av: mor

Vilken fin bloggdesign, tur du har Malin. Välkommen tillbaka!!! Stor kram!

2012-10-15 @ 08:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0