Höstlovsvecka

 
Höstlovet 09 hade vi mys i Raja på hög nivå - och snöfritt vilket det inte är nu!
 
I veckan är det höstlov, vilket innebär lite annorlunda tider för mig. 
 
Har längtat till den här veckan då jag sett fram emot att få vara ledig. 
Nu blir det väl kanske inte riktigt så, men jag har lite annorlunda arbetstider, arbetsuppgifter och så en spännande och annorlunda avslutning av veckan att se fram emot. 
 
Därför blir min vecka ungefär så här:
 
Måndag: 8.30 - 15.30, föreläsning hela dagen av Bo Hejlskov Elvén om
              Problemskapande beteenden, ska bli väldigt intressan!
              Lugn löpträning på bandet med lutning/backprogram
              Tömlongering av Skots
              Öppet hus på ridklubben
 
Tisdag: Jobbar 11.00-15.00 på MB då vi har extrabad.
            Träna armar och bröst (med lillebror?)
            Rida Skots (ev hopplektion?)
 
Onsdag: Jobba 16.00-21.00
              Lite mer dressyrarbete med Skots
              Intervaller/ökning var 500m på löpband plus träning av ben/axlar
             
Hinner förhoppningsvis träffa Freja under onsdagen också.
 
Torsdag: Jobba ev förmiddag?
              Jobbar jag inte blir det uteritt med Skots och träning av mage/rygg.
 
              Kör till Umeå för Aquainstruktörskurs!
              Kurs mellan 17.30-21.00 med ett aquapass som avslutning.
 
Fredag: Kurs mellan 17.00-21.00 med bl.a. ledarträning i schemat.
 
Lördag: Kurs - 9.00-18.00, innehållande bl.a. ledarövningar i vattnet och ledarträning.
 
Söndag: Kurs 9.00-15.00 inte så mycket träning.
              Vilodag
 
Trevlig höstlovsvecka på er, hoppas att ni får lite ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0