Fredag och mysfrukost

 
Arbetar hemifrån idag då killen jag vanligtvis jobbar med är sjuk. 
For bara upp på skolan för att hämta lite böcker av skolsköterskan då jag får sitta hemma och läsa. 
Sparade därför frukosten tills jag kom hem igen.
En av de bästa stunderna på dagen som man vanligtvis inte har jättemycket tid för,
gäller att passa på när man kan!
Gröt med kanel och hallon, macka med ägg och en god kopp kaffe.
 

Annars så bjuder dagen på:
*Pluggning
*Promenad runt sjön
*Träna, 30min löpband + Styrka: ben/axlar
* Stallet för mockning och ridning
*Fara till Rajastrand
 
Ha en bra fredag, kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är ju perfekt, att få vara lite hemma:) Du har så rätt frukost på rätt sätt är bland de mysigast som finns! Gud så gott, i dag är en sån dag som jag önskar att jag bara kunde sitta där i ditt kök med dig och äta frukost och titta på julkalendern!

Svar: Ja det skulle vara mysigt! Vi kanske ska göra om julshoppingsresan framöver?
Linnea

2012-10-19 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0