En helt vanligt (tors)dag

06.20 kom jag mig upp efter att ha snoozat ett antal gånger.
(Denna underbara knapp som jag hat-älskar.)
Det är nu mörkt på morgonen när vi tar vår morgonpromenad, jag och Rajja.
Och kallt, -3 stod det på termometern imorse.
 
 
07.00 frukost - min absoluta favoritstund på dagen.
Havregrynsgröt med linfrö, kanel och hallon.
Plus knäckebröd med ägg, ett glas vatten och en kopp kaffe. 
En ordentlig laddning inför dagens 13-timmars arbetsdag.
 
07.45 började dagens första jobb som personlig assisten.
Lunch idag på skolan var skav med ris (och den goda salladsbuffén som vanligt - smaskens!).
 
12.15 gick jag över till nästa arbetspass på MB.
13.00 - hålla i vattengympa.
 
Mellanmål blev turkisk yoghurt med russin och mandel.
 
14.15 började det extra badet vi har nu medan det är varmbad.
16.30 - dags för nästa pass vattengympa!
(Har aldrig svettats så mycket någonsin, det är ju extra varmt i luften p.g.a. varmbad)
 
Middag blev idag under tiden jag satt i kiosken.
Gulaschsoppa!
 
21.00 - Arbetsdagen slut! 
 
Dessa torsdagar är långa men ändå rolig på sitt sätt,
så jag hoppas att ni haft en lika bra dag som jag hade! 
Gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0