Back in business

Den senaste månaden har noll ork funnits till annat än vad jag varit absolut tvungen att göra och knappt det.
Jag ligger efter med en del skolarbete som ska vara klar den 7:e januari men det ska jag ta tag i imorgon.
 
Julen var härlig, stallet och jobb tog en del tid från att umgås med mina bröder och syskonbarn som var här men det var så roligt att få busa, läsa sagor och ha dem man tycker om runt sig.
 
Skots fick ett nytt vintertäcke av mina bröder med familj, hoppas att det håller längre än en dag, och jag fick ett armband, pyjamasbyxor och lite annat.
 
 
Jag och Rajja har åkt en del skidor och så har jag sprungit en gång, annars så har träningen legat lite på is denna veckan men nästa vecka kör jag igång igen!
 
Idag har jag haft ett ordentligt Glee-maraton. Var och red imorse och sedan dess har jag varierat Glee med att äta, gå en sväng upp på byn och att planera inför vårens ridtermin. 
 
Nu är det snart läggdags då stallet och stalljour väntar imorgon.
Tänkte vara där hela dagen för att städa, tvätta, smörja och laga.så att all utrustning är i topp inför 2013! 
 
Jag ska bli lite duktigare på uppdatering nu, göra ett försök i alla fall. 
 
Vi hörs!
Linnea

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså, de är så skönt att höra att de inte bara är jag som ligger efter men de är inte kul att någon av oss är efter! Så skönt de är de julen ska va till för, längtar till man blir nått så man får vara hel ledig och inte behöver ha skolångest samtidigt som man har roligt:) duktig du är, de är roligt att hitta sakerna hela;) saknar dig!

Svar: Nej fy, det är nåt jag inte riktigt varit med om - att ligga efter ;P men nu är det dags att ta tag i det.. Nån gång. Saknar dig med!
Linnea

2012-12-30 @ 09:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0